Potykacze i roll-upy

To idealny nośnik reklamy. Roll-up doskonale sprawdzi się wewnątrz budynku, prezentując istotne dla Ciebie treści, a potykacz zachęci potencjalnych Klientów do odwiedzenia Twojego sklepu.
Sprawdzone od lat nośniki reklamy

Są to elementy niezwykle efektowne i doskonale widoczne, które mogą być zadrukowane z jednej a także z dwóch stron. Ciekawy styl, ergonomia, a jednocześnie gwarancja oszczędności z uwagi na lekkość i nieskomplikowaną konstrukcję to jedne z najważniejszych atutów, dzięki którym systemy te zyskują coraz większą popularność – nie tylko na targach i konferencjach branżowych, ale także jako stały element wystroju sklepów czy stoisk w centrach handlowych.

Reklama Roll-up

Jednym z najdynamiczniej rozwijających się trendów w branży reklamowej jest wykorzystywanie nowoczesnych systemów rozwijanych roll-up. Reklama tego typu dzięki wykorzystaniu najlepszej jakości, wytrzymałych materiałów, charakteryzuje się bardzo stabilną konstrukcją. Cechuje ją nie tylko odporność, ale również estetyczny wygląd.

Najczęściej wykorzystywane są na imprezach targowych i kulturalnych, a także jako nośnik informacji o promocjach i ofertach specjalnych w biurach, bankach czysklepach. Na gotowy komplet składa się tkanina banerowa z nadrukiem umieszczona w aluminiowej, samo nawijającej się kasecie, konstrukcja nośna (najczęściej rodzaj składanej tyczki) oraz wygodna torba transportowa z uchwytem.

Potykacze

Potykacze są powszechnym nośnikem reklamy. Sprawdzają się w każdym punkcie handlowym, instytucji czy punkcie obsługi. Stosowane jako stojaki powitalne, informacja kierunkowa lub jako nośnik grafiki marketingowej. Uniwersalne rozmiary oraz łatwość obsługi sprawiają, że ten rodzaj reklamy cieszy się dużą popularnością.

Potykacze można eksponować na zewnątrz i wewnątrz budynków. Ich zaletą jest stosunkowo lekka konstrukcja. Są odporne na warunki atmosferyczne, są łatwe w transporcie, a po złożeniu nie zajmują dużo miejsca. Idealnie sprawdzają się jako dopełnienie reklamy stałej.